Wednesday, April 17, 2013

Susarsan beni duyabilirsin...


Biz, beyim, güzel ölemeyiz, yıkasanda gitmez bizim derimizden ter kokusu
Biz konuşunca beyim, havada asılı kalır anlamlarımız
Bizim beyim, bilmediklerimizi, insanlık sanarsiniz
sizi koysak bizim yerimize üç gün dayanamazsınız!

Biz beyim, atlarla aynı dili konuşur, ayı kokuyu, aynı asi paylaşırız
bizim rüyamız size kabustur beyim
bizim hayalimiz sizin gündeliğiniz...

Devam ederimde beyim, ya acır ya da horgörürsünüz
ben bir sayıyım beyim, bir rakam, bir önlem
ben dağın başında ulur, ayın üstünde uyurum
ben kaniat okurum beyim,
aynı acıyı hecelemediğimizden
beni altında gizlersiniz
bakışlarınızın

bu bir rüya ise beyim
bizi kim uyandırsın?
beni ararsanız beyim
ben hep bakışlarınızın köşesindeki tarlada
ter ekiyor olacağım
güneş ensemde...


No comments:

Post a Comment