Wednesday, April 10, 2013

Bir ölüyle tanışmak...


Tanıdığım gün ölmüşsün,
meğer, yazık, ben bir ölüyle tanıştırılmışım
Seninle yazışırdık belki
sözcükleri kovalar, ilham dilenirdik
geçmişimizden...
müsveddesinde yitttiğimiz şiir parçalarının
ahlarını almadan...
kim demişti hatırlamıyorum
elli sene koşmuş biri
acı bir dizenin ardından
daha da fazla
belkide..

sarımsak kokan bir tanışmanın
ortasından ikiye böldüğümüz
sahnelerini paylaşırdık
alışırdık birbirimize
belkide...

onaltı yıldır
aynı koğuşu paylaştığım
kızları anlatırdım sana
taklit eder gülerdik
birazcık
utanırdık sonra
belkide...

Bizden geçmiş meğer tanışmak
güneşin üzerime yapıştığı
nisan denilen insafsız bir akşamda
okudum, seni
kelimelerin bana yabancı değil
ama gülüşlerimiz farklıdır
belkide...

Sen şimdi, tam şimdi, sen
sorgusundayken eğip büktüğün kelimelerin
ben bir cümleye daha ne kadar sığar, telaşlanıyorum
benden olmaz değil mi,
iyi ki tanışmamışız,
ben yaşlanıyorum
belkide...


No comments:

Post a Comment