Monday, April 8, 2013

Sen hic Rab'le sohbet ettin mi?

sagnak sagnak bogmak istiyorum boslugu
geberesice dusunceler, kursagima diziliyor...
Kaldirip atmak istiyorum, sonra
yeniden yazmak istiyorum
belli...

Tamamlanmamis hicbirsey kalmasin diye
askin ellerinden tutup parka goturdum
gezdik onla, konustuk
cocuklar gibi sendi
ne cok biliyordu oysa...

Sen hic Rable sohbet ettin mi?
Birsey umarak degil,
Benden ne istiyorsun? gibi
Etmedin,
Belli...

Merhameti kaybettigin gune geri gommek gerek seni
kaybedislerimin bedeli bu
kustahlik
geri donemiyorum
yerinde bulamiyorum
eremiyorum
bir turlu
belli...

Agri adini koyunca, fakat
aci adini koyamayinca korkutuyor
Rable hic sohbet etmismiydin sen
sira gelince istediklerinden
bir sor
ben hic etmismiyim kustahlik
susuyor mu?
Belli

Uc uca ekledigim yildirimlarla
Kapina kadar ilisiyorum da
zift karasi kustahligin ellerime bulasiyor
niye mi burdayim?
Kizamiyorum
Belli...

No comments:

Post a Comment