Tuesday, April 2, 2013

Su Asiri Dogru Tahminlerinin Bir Odulu Olmali mi Gorgo ? Elbette Olmali...!

Cok dogru tahmin ettin Gorgo, ben insanlar bana surat yapinca cok yoruluyorum, cok dogru tahmin ettin... Kadinlar beni cok yoruyor, icimde bir yer var herkesin masumiyetine inanan, davet edince oraya kadinlari, sakiz gibi cigneyip geri  tukuruyorlar...
Benim sucum ne ki Gorgo? sen soyle, gulumsemek, "aman tatsizlik olmasin" ipinde cambazlik yapmak mi? Insanlar cizilmesin, insanlar kirilmasin diye ben tuz buz oluyorum Gorgo, az daha gec kalirsan benden geriye sadece bir lokma gozyasi kalacak, tarihi gecmis hayallerimi filizlendirdigim....

Insanlar iyidir, masumdur, bir bildikleri vardir...Insanlarin musveddeleride varmis galiba, bende de onlarin miknatislari var...

Pardon bakar misiniz? bu insanlik size mi ait? Dikkat edin efendim dusurmeyin, cok lazim oluyor...Mazlumlar krallaiginda sizleri yeniden agirlamak isteriz, iyi yasamlar...

Hadi bunu dinleyin, tipis tipis uyuyun! misil misil yuruyun!, dunya sizin etrafinizda falan da donmuyor, kendinizi cok ama cok onemsemeyin...





They say that things just cannot grow
Beneath the winter snow
Or so I have been told...

They say we're buried far
Just like a distant star
I simply cannot hold...

No comments:

Post a Comment