Sunday, April 21, 2013

Kendim, Kadınlarımız, Yaşam ve Adamcağızlar (üzerine bir deneme,sen deneme,olmuyo işte dene "me" !)


Kendini diliyle paramparça etmiş bir zavallıyım
aynı beni tövbelerle iyileştirmem gerek

Kendimi mahvediyorum

Kendimi özledim

Kendime gönderilmemiş mektuplar
Kelimeleri kırık, cümlelerine yazık!

Hiç bilinmeyen an acı gerçekleri kendimle paylaştım!

Peki ben kendi kendimemi konuşuyorum?

Ölçekler ve ölçekler

Ne heyecanlar ölçecekler?

Ölüm var peki, onu nasıl yapalım?

Ölüm ölümdür!

Kendimden korkuyorum

Durumlar çok kötü

Kendi durumlarım, Rabden uzaklaşmalar (Nefis göz kırpıyor)

Nefis ve Şeytan (gülüşmeler)

Oturuşmalar, kalkışmalar, davranışmalar

Susuyorum, bana su getiriyorlar

Oysa ki ben sus'u'yorum

daha fazla yorum yapmayacağım

Bir Almandan elbette farklıyım, ve bir Amerikalıdan ve kendimden dahi

ve dahi

her solukta bana dert anlatan insanlar, ben meslek erbabıyım

"beni anlıyor musun?" her dilde çirkin bir cümle

Kendimle çelişmekten bitab'im

Küfür etmek ayıptır ama bir şeyin ayıp olması gereksiz olduğu anlamına gelmez, kendime azıcık azıcık küfürler biriktiriyorum... Köpek dedim bi kere, ve gerzek!

Hayır ben küfür etmem, küfür eden insanlar, eden küfür, küfür aslında, temiz hava sahasına ihtiyaç duydum, tam şimdi!

Ben gurbetin ellerine doğdum

Gurbet ana, ve pencerede kar efektleri

Elbette üşüyorum

Burda neler oluyor?

Yazmak için yazdım, yazmak yazmaktır, yazmak neydi? yazmak emekti...

Babam peki böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?

Güneşte çil çıkaran insandan korkma,

gamzesi olan kıvırcık saçlı insanlar sesime gelin!

Gelin demişken evet henüz evlenmedim ama başımın üstünde bir çatı var çok şükür

Benden çok iyi damat olurmuş, tek taş yüzüke alerjmanım var, çiçekte sevmiyorum, küçük sürprizler, hediyeler, senede bir hatırlanan günler, (evlilik yıldönümünuskupus? peki ya doğduğumuz da?amaç ne burda?, hatırlanmak güzelmiş...! bak lafa bak!?, resmen unutturmaya teşvik! neeese ya banane na'parsanız yapın!)

Kadınlar ah kadınlar, öldürmeden gömen kadınlar, anne olmasaydınız merhamet sokağınıza uğramayacakmış kadınlar, şunlara bak bir de ana olacaklar?! (Şimdi soru işaretiyle ünlemi yan yana koydum ki böyle şey olsun, böyle nedir aaabicim nedir? durumun olayın ne? cürmün ne? hisssttt indir o eli, o eli bi kere indir baak baaaaakkkk! (Ya bu erkeklerin olayı nedir kuzum? bu konu uffff çok uzun ufff bak çok uzun sonra konuşalım, çay may demle sen ne bilim bi petibordur bişiler al, probis falan sonra uzun konu ufff bak uzun çok!)

Kadınlar, kadınlarımız (En sevdiğim kısım, benim kadınlarım, pabucu ters giydiren kadınlarım, en kaçtıklarım!)

ufak ufak kuyu kazan kadınlar, arkadan arkadan fısıltıyla konuşan kadınlar, içeriden pazarlık yapan kadınlar, tebessüm tebessüm boğan kadınlar, çiçek çiçek zehirleyen kadınlar, kahkaha kahkaha ağlayan kadınlar, kalabalık kalabalık susan kadınlar, susmuş gibi yapan kadınlar (çok tehlikeli, görenlerin jandarmayla irtibata geçmeleri önemle rica olunur....), tatlı tatlı deri yüzen kadınlar, üfleye üfleye kulak yiyen kadınlar, rimel rimel akan kadınlar, çanta çanta kokan kadınlar, kelebek kelebek konan kadınlar, yolum yolum saç yoldururlar, daha filiz vermeden soldururlar! Anlıyorum güzel abim, dir dir öten kadınlar, ekledim rahat ettin mi?

şimdi bu içimde kalmasın, bir adam demiştiki, (ki ayrı mı yazılıyordu burda? hatalıysam arayın) neşe adam demiştiki yani işte "kadından şair olmaz, şiire bulaşmasınlar! sonra bunu okuyunca kulaktan dumanlanma, alarm çaldı itfaye falan, iç sesim bana dedi: yok annem amca sana demedi, o kötü pis kıza dedi sana demedi" yok ama iç sesim bir dur iki çift laf edeyim arif olan anlasın!

Bayım hey siz! Kız çocuklarını diri diri gömen insanlar vardı bir zamanlar neydi o dönemin adı? Cahiliye dönemi!
Bayım telefon size cahiliye döneminden arıyorlar, ayın cahili seçilmişsiniz de hangi vesikalığınızı kullanacaksınız onu soruyorlar!

Beni ha gömmüşsün, ha da yazma demişsin aynı şey!

Selametler, saygılar

Efendi efendi günler, yıllar, hatta bir ömür

Adam, kadın farketmez insan olun yoksa bi çakarsam burnunuz çöker! Efendi olmayanlariniz yasagi dikkate almasın, ne de olsa yasaklar cignenmek icindir!



                                           kenardan kenardan yürüyün, efendi efendi yaşayın!

No comments:

Post a Comment