Friday, April 12, 2013

Nisan gittikçe çirkinleşiyor...


Nisan gittikçe çirkinleşiyor, Gorgo
çıplak kadınların bakışları
yırtıyor elbisemi
paramparça ediyorlar,
ama kimse anlamıyor ki
elbisem parçalanınca benden geriye birşey kalmıyor...

Nisan gittikçe çirkinleşiyor,
Güneşi içime aldım, Gorgo
uyku gözlerime kapaklanıyor...
istifini bozmuyor acılarım hala,
ben odaya girdiğimde ayağa kalkmıyorlar...
oysaki ben yaşça büyüğüm onlardan,
saçımı da süpürge etmişliğim var
bir saygıyı çok görüyorlar...

Susunca duyuyorum,
kokluyorum bozuk bir peynir kokusu
başkasının acısını duyuyorum
sanki biri testereyle
peynir tenekesi kesiyor
sabaha kadar
dilim dönmüyor ki
bu kadar, anlatamıyorum...


Nisan burda çirkindir, Gorgo
Çıplak kadınlar yüzünü okşamazlar, bakışlarıyla
Rutubetlidir nefesler..
solukdur çiçekler...

Nisan ancak
Senin olduğun yerde bahardir
Bana merhamet merhamet açtığın yerde
Limon ağaçlarının
Çayın sohbete kavuştuğu yerde..

Bahar sende, Gorgo
Bayram senle..



No comments:

Post a Comment