Saturday, April 27, 2013

Euphoria


Benim adımı
Paslı dillerin çarkında
harcansın için
Zeynep çağırmadı annem

Benim adımı
ben tırnaklarımla boyadım
mermer duvarlara
çığlık doğursun diye kadınlar
melez sancılarla...

Madem yaşamaksa
fırtınalar sızacaksa her saat başı
gövdesinde amin yetiştirdiğim
çocuklarım olacaksa benimde
benim adım
Euphoria
öyle sessiz ve yalın
öyle rol çalan kelebeklerden

Göbek adımı
eskicide bozdurdum
suni acılar tutuşturdu elime
bir allık, bir de rimel
hazırım artık yaşamaya...
Gözyaşı çok laubali
göründü sende...
Euphoria

şimdi ismimi
telaffuz edemeyecekler
beni her bağırdıklarında
düzeltmeye uğraşmayacağım
bir günlük ömrümde
Zeynep olmadan, sakin
Benim adım Euphoria
Roma'nın aptal prensesi

bir gün yaşadı, yirmiucsaat ağladı...
Bir kelebekten rol çalmanın bedeli
Yalnız bir saat uçabilmekti..

No comments:

Post a Comment