Saturday, April 13, 2013

İçimde bir mezarlık var...


Bakışların bana çok uzak Gorgo!
uzakdoğu bakışların, upuzak bir doğu
hışırtılar geliyor, ellerimi bile göremiyorum
parmaklarım askısında kalıyor
başka kadın parfümü kokan ceketlerinin

Yazı yazmak uzak bana
gözlerinin uzak olduğu kadar onları okumaya Gorgo!
anadoludan çığlık kopuyor, uzakdoğuluyum ben
ipotekli acılarım var
türkü ısmarlıyorum karşı kıyıdaki insanlara

İçimde ayakkabılarını ters giyen bir adam var
kibrit kutusundan ev yapan çocuklar
içimde dul bir kadın var
kocası sırtından bıçaklanan
İçimde bir adam var, gitmeye çalışan
daha ayakkabı giymekten aciz
her döndügü yönü kible sanan!

İçim bir sokak bazan, içim bir şehir
Kaldırımlarında cam kırıkları,
içimde uzakdoğu var, gülüşlerim çekik gözlü
sizlere pek yabancı...

İçimde bir pazar var
üç kuruşa eskilerimi tarttığım
ölünün kendisinden korkmam
elbiselerinden korktugum kadar
mutluluklarım pek para etmiyor
acılarımsa antika, satılmıyor...
İçimde ucuzluk var...

bir nisan güneşi var
isitirim sandığım
mısır tarlaları, asfalt yollar
bir at arabası var
basıp birgün girderim belki diye
sakladığım..

İçimde bir mezarlık var
toprağı uzakdoğu'dan...






No comments:

Post a Comment