Monday, June 4, 2012

hersey buyuyor...

cocukken param olsa tum bakkali satin alirdim gibi geliyordu. Al bu para senin "bakkal" git kendine bodrumda bir hayat kur feslegen meslegen yetistir, nevaleler burda kalsin ciklet ve piskuvitlerde...demek mesela, babam gibi olabilmek cebimde para agaci olmasi..cocukken cok degisik bir ozelligim vardi benim, her deyimi gercek zannederdim. Mesela televizyon bozulurdu, yaptirilirdi, ee nesi varmis televizyonunuzun diye soranlara annem neyi olcak "bes milyon skismis" derdi. Annem bisiyi yok canim tamirciye verdigimiz paraya oldu olan demeye calissada dunyayi buyuklerin burun deliginden seyreden ben gercekten bes milyon skismis zanneder hayiflanirdim neden ben cikartmadim, gormedim o bes milyonu? uzulurdum cunku bakkal projemi hemen hayata gecirmeye calisiyodum.Simdi bir bakkal alacak kadar olmasada birsuru sey alip icime kallavi bi sus payi verecek kadar param var ama hicbirsey istemiyorum, istedigim seylere artik parayla satin alinamiyo, ama hayat simdi baska projelerim var..buyuyorum, hersey buyuyo, hic eglenceli degil...

No comments:

Post a Comment