Thursday, June 21, 2012

Ilk Maasimi Aldigimda...

Bin  kisilik bir ortamda "Herkese benden cay" diye bagirmak istiyorum...
Telefonu surekli sarjda olan bir canim kisiye sarji hic bitmeyen bir telefon almak istiyorum...
Boyle herhangi bir vatandasimiza "kizi birakmak icin ne kadar istiyorsun?" diye sormak istiyorum...
Minubuse 20 lira uzatip "Ustu kalsin hanimi yemege cikar" demek istiyorum...
Bir dilenciye "bugun gozumun icine bakan 100. kisisiniz, tabiki bunu kazandiniz" deyip para dolusu bir zarf uzatmak istiyorum....
Mezun oldugum okulun finans departmanina gidip sekreterin onune boyle iki benjamin franklinkcik koyup, "patron nerde?" diye sormak istiyorum, orada olmadigini bildigim bir zamanda...

Bu liste daha da uzatilabilir, uzatilmali, cok calismali ilk maasla Anneye Fransa'nin guneyinden ev almali, herkese dans etmeyi ogretmeli, sen ve ben olmanin bicilemez pahasina pembe panjurlu bir ev temeli atmali, senle yasamali, parayla alinacak hicbir seyin tasasi golge etmemeli, ayin, sin, kaf hep yan yana olmali,

Let's get rich, then!...

No comments:

Post a Comment