Thursday, June 14, 2012

Oradan Buradan ve hatta Suradan, Icimde kalmasin demleyelim icelim!

--> Bardakta yasadiklarim suda kalsin, balkonlarda attigimiz cigliklar mutlu oldugumuzdan degil olmaya calistigimizdan, kiz kismisinin yapamayacagi seyleri sayma ninecim, yapabileceklerini say, kiz kismisi yasasin mi? Mesela ne dersin?
--> Ben seni terketmedim yine baska taktikler icindesin, saclarini ordun mu benim ellerim mi dolandi?
--> Askiya astigim elbiselerdeki hatirlar, gulusler, kokular uzerime yapisiyor, bir giydigimi bir daha giymemeli miyim?
--> Bazi insanlar konusmasin sadece yazsin, kendinde konusma hakki bulmasin, herkes konusmasi icin heryere davet edilmesin, yoksa elli yil murekkeple buyuttugu saygiyi bir canli yayinda kurdugu cumleyle kaybediyor bazilari, soruyor sunucuya "Neden beni konusturmuyorsun? Ben aptal salak bir herifmiyim?" yazik oluyor...
--> Derdim bana ait, bazi seyleri ben secmedim, razi oluyorum, sukr ediyorum biraz saygi...
--> Bazen insanlar acimasizca is cevirince arkamdan ruyamda goruyorum neler donuyor, demekki Allah cok kiziyor...
---> "Nereye gidiyorsunuz?" ayet-i kerimesinin bu gun icin soylendigine bahse falan girmek istiyorum...

--> Insanlarla tanismak bana iyi gelmiyor, neyi ispat etmeye calisiyorum bilmiyorum, yada onlar neyi ispat etmeye calisiyorlar anlamiyorum, ya ben cok alinganim yada insanlar guzel kiviriyorlar, olamaz yoksa Serdar Tortac'in dedigi gibi mi? Binlerce dansoz mu var?

--> Cok eksiklerim var cok eksiklerin var cok eksiklerimiz oluyor, tekliflere kapaliyim.
--> Cay var o guzel iste, ne de olsa cay var, var cay, sukur cay var, tartisma yok! cay var, buzlu cay icene celme takiyorlar, binlerce buzlu cay icen var!




No comments:

Post a Comment