Monday, June 4, 2012

ben kirildim mi yapistirilamiyorum, yama tutmuyorum, ayakta duramiyorum, ve neden bilmem affedemiyorum

Beni yolda gorseniz ne iyi bi insan dersiniz, ne guler yuzlu...Beni yolda gorseniz hemen anlarsiniz, kisisel cikarlarim olmadigini, sizi gozlerimle bile uzmem, adres sorsaniz mesela parmakla gostermem yaninizda yururum bir sure, su koseyi donun, ilk sagi alin demem yolda sohbet eder Mazlumlar Kralligindan misiniz anlar ve yardimci olmaya calisirim...Sizin arkadasinizim mesela, beni daha da cok seversiniz, sizin hikayelerinizi baskalarina peskes cekmem, ustunuzden gecinmeye calismam, baskasi sizin arkanizdan konustumu yoru yapmam, kotulugunuzu dusunmem, duada ederim hatta olmuslerinize bile okurum eger kendi olmuslerime okuyorsam..Size gercekten deger veririm anneme bile anlatirim annemin olmadigi bi gunde eve goturmeye calismam...Hakkinizda kotu dusunmem, dusundurmem... Siz beni vefasiz sanirsiniz ama vefanin tanimi cok baskadir bende, genelde anlamazsiniz...Peki beni neden uzuyorsunuz o halde? Iyiyim ben daha ne yapayim, beni neden kendimi aciklamak zorunda birakiyorsunuz? Siz bu satirlari okurken ben cok mu uzakta olayim? Yoksa etraf sicak fazla uzaklasmis olamam mi? Bilginize ben yeterince uzaktayim ve hayatta en ovundugum sey hayattan hemen siyrilabilmemdir... Eger sizle konusmuyorsam sizi rahatsiz ettigimi dusundugumden burnu havada biri sanmayin, beni en kiran seyde dinlenmemektir, niye bukadar kendimizi ispat etme cabasindayiz biz?  Ben konusanin sen kaygisi vardir! benden kaygilandiginiz sey nedir kuzum? ben sizi begenince madalyami veriyorlar? Madem defolup gideceksiniz neden kapiyi calmadan giriyorsunuz? Cevereye verdiginiz rahatsizliktan dolayi bir ozur borclusunuz bana, kalemimden kan damliyor, catliyorum...
Gorgo, soz ver beni dinleyeceksin, soz ver gozlerini kacirmayacaksin, soz ver sozunde duracaksin, soz ver herkes gidiyor sen kalacaksin, soz ver unutturmayacaksin, sen bilirsin ben ne iyiyim  Gorgo sen bilirsin... Ayakkabilarini benim kapimin onunde cikar, zile basmadan izin almadan gel, kapilarimda zorlama izleri var hirsiz girmis olabilir, yeniden yap onar, kapiyi icerden kapa Gorgo, kal!

No comments:

Post a Comment