Friday, June 29, 2012

Oh bir tatil iyi gelsin, uyusunda madem buyusun, ucaga binelim issiz adaya duselim yanimiza terlikten baska bisi almayalim kendimiz dahil...




Insanlarin belirledikleri sinirlamalardan kusuyorum, arapca bilmek dinin yarisini kurtarir diye dusunuyorum diger yarisida anlama kabiliyetine kalmis, kulaktan dolma bilgiyle kitap yazip kisik ateste pisirin sonra sicak servis yapin, su an acaip sekilde tek basimayim ve bir uzun sure daha bu sekilde kalacagim, belki on gun falan, yine dedigim gibisi nutuk ceken beni sevmiyorum, kur'an ogretmek cok sabir isi, el isi, goz nuru, ben bi kiz taniyorum bana hic benzemiyor, ne gusel! Bu kadar laf salatasina bu kadar alakasiz bir sarki gelmesin niye gelsin simdi elton john calsak sanki anliycaksin, anlamazdin anlamazdin, kadere de inanmazdin, Allah ta mustehakini vermis olabilir, olsun...

(Bu adam gibi sarki soylemek icin iki elini birakip bayir asagi bisiklet surmek gerek, arabalar cikti simdi kimse bisiklete binmek istemoor, hic eglenceli olmaz, olabilemez)



Kedime sarilip hayata uyursam ya ben?

No comments:

Post a Comment