Sunday, June 24, 2012

Sana bir sorum olacak! Mi midir?




Sen de beni, beni ruyanda goruyosun mudur, Allahasen? Uzaklar hic yakin olmuyor, illaki meyve toplaniyor parmak uclarindan zamanin ve acinin buhusu hala, beni isitan...Bazi seyler hic degismiyor, degisimin kendisidir degismeyen, ne cok agazin var, samimi degil hic biri, en buyuk lafin "itiraf et" bu misal hic degismeyecek, kendi ozelliklerini bilip, baskalarinin iki dudagina muhtac yasayacaksin, sevgi vampiri olarak devam ne kadar iltifat emersen kardir, bu yagan kardir, mudur mu hava cok soguk?, midir mi lapa lapa?..

Midir mi askin?
Benimki kadar midir?
Daha cekilecek var midir?
Adi aci midir, midir talih?
Bu mudur?
Hepsini verin ben cekeyim
Benim elim bulasti bir kere
Epi topu ne kadardir?
Midir mi?
Yok canim o kadar da degildir!
Midir yoksa?
Bekleyip miyim gorecek peki
bir caresi var midir?

No comments:

Post a Comment