Tuesday, June 5, 2012

Takkeyi onumuze koyup bi dusunmek gerek arif!


Takkeyi onumuze koyup bi dusunmek gerek arif, sevip sevmedigimiz, yapmamiz gereken ve zinhar yapmamamiz gereken seyleri oturup dusunmek lazim, sonra sigara iciyoruz ruyamizda yorumu hayra cikmiyor...Aldigim hicbirsey ustumde guzel durmuyorsa, her bilgi agzimda siritiyorsa bi daha gozden gecirmek gerek hayati ama bi bahar temizligi sart tabi...Society min arasinda bir bayram, bir bahar temizligi yapmak istiyorum en son cikan camasursuyunu alip...Benim yeni vizyon beyinlerin kanini emmem lazim, ayna ayna soyle bana varmi benden daha entelektueli diye sorup Of course not! cevabini alan insanlar toplamam lazim, ankart acmam lazim, kabuk yenilemek, sekil almak, tas dusurmek lazim...Okumaktan skilan insanlarin kapilarinin zilini calip kacmak istiyorum, aramizda yasayan uzuntuyu anlamayan asosyal otostiklerinde gozlerine parmaklarimi sokmak...Kitabin bir cumlesini anlamadan gecen sirf okumus olmak icin, cevrede havasini yapmak icin goz gezdiren insanlar mazadan cikarken otsunler istiyorum, bilginin basi kelmi calani hapse atsinlar! Biseler yapmak lazim arif, dusunmek uretmek temizlemek ve temizlenmek lazim...Akil hocalari bulup takkeyi yerine asmak lazim...bu garibi hayata yeniden sokmak lazim..Yazik...oluyor cok yazik... 

No comments:

Post a Comment