Thursday, June 14, 2012

Uc gun Uc gece Tefsir dinlemek istiyorum...!

Istiyorum dinlemek, tam uc gun uc gece, tefsir dinlemek istiyorum, bir halka olalim dunyanin tum sorunlarindan uzak, gercekten tefsir yapmak icin, anlamak icin, derinine inmek, birkac gozden bakabilmek icin suzmek icin, suzulmek icin, icine sizmak icin, ici icine sigmamak icin, mesaji burnumuzdan cekmek icin,beynimize direk almak icin, istiyorum, herkes neyi ne kadar anlamis anlatsin istiyorum, ikindi namazini cemaatle kildiktan sonra gunes rahmet ismine burunup yakiciligini terkettigi o anda, bir limon agacinin golgesinde baslasak uc gun uc gece okusak anlasak istiyorum... Vel Kaziminel Gayz'lardan misin? Yoksa Vel Afine Aninnas' gillerden mi? 

Sana Babil'e indirilen Harut ve Marut'un haberi geldi mi? 
O halde dinle!

No comments:

Post a Comment