Monday, June 18, 2012

Tapar gibi sevecekmis, bakin hele, sevmesin efendim!

Sevmesin o zaman, sevmesin, kelebek dislerinde sigara izi omasin, tapar gibi sevmesin kimse kimseyi, insan insani tapar gibi sevmesin, kizdirmasinlar adami aksam aksam...
Yeleginden yadigar kucucuk bir saat cikarip bakmasin, benle gecirdigi vakti degil gecirmediklerini saysin, siir okusun, kahve pisirsin, cay demlesin, lutfen ama tapar gibi sevmesin... Sevmesinler efendim sevmesinler, tapar gibi sevmesinler...
Konusmasin, efendim konusmasin, belki tebessum etsin, cay bardaginda kalsin parmak izleri, yeniden doldurayim diye baksin, belki tebessum etsin, sevmesinler efendim sevmesinler, tapar gibi sevmesinler...
Beni kendinden "ve" baglaciyla ayirmasin, ben ve sen demesin,  ikimizi bir etsin, biz desin, hic ben demesin ama sevmesin efendim tapar gibi sevmesin...
Mahrem bildik bir kere seni, kapi araladik, konustuk sirrimizi paylastik, ne vardi sensiz bu kadar birakacak bizi mubarek...
Gelsen yine bir hal hatir sorsan belki selam etsen, belki tebessum, sevme ama sevme tapar gibi sevme, sevmesinler, kimse kimseyi tapar gibi sevmesin!

Ben nefes alamiyorum efendim, siz boyle tapar gibi severken, sevmeyin de ben olmeyeyim...


GECEYİ ÖPME

seni camdan bir göğe bırakıyorum
boşalttığın yere turuncu güvercinler
kaç mevsimdir göğsümde özenle kuruttuğum

usta bir yalnızlık, acılaşan bir ninni
sonrası gece yürüyüşüne çıkan bir bahçe
en solgun şiirlerin ezbere söylendiği

son bulut da düşüyor elimden
kanıma uzak şehirler karışıyor, karışsın
ansızın dağılıyorum gecenin en siyah yerinden

neyin karşılığısın?

C.B.Y

No comments:

Post a Comment