Tuesday, June 19, 2012

Tabir-i Caiz'nt

Boyle cumlelerin tabiri caiz olmasin... Surc-i Lisan edilse affolmasin, sorulmasin, merak edilmesin..

--Ben seni yanlis anladim...
--Sen ayni benim bi arkadasima benziyosun, amcaminogluna, kuzenime, sen erkek olsan Suat Suna'ya benzerdin...
--Neden telefonlarina bakmiyosun, sana mesaj yaziyoruz cevap atmiyosun...
--Saat kac orda simdi? Allahaskina! Sahi mi?
--Kac yil var daha ben seni bildim bileli okuyosun...
--Yeni okul kac para? Nasil odeyeceksin?
-- Sen daha evlenmedin mi? Kacliydin sen?
--Sen benim kardesimle yasitsin...
--En son hangi kitabi okudun?
--Cay taze sayilir (Bir cay ya tazedir ya degildir, tipki bir insanin ya iyi ya da kotu olacagi gibi ortasi yok bazi seylerin)
--Bu sen misin?
--Bi konussana duyalim...
--Bana onu izliyorum deme...

Siradaki videoyu yapan "brother" gibi "I maaadee this for youuuu" diye bagirmak istiyorum... I did, because I love you! Bir "please" desem herkes istedigim gibi olsa, gicik olmak herseye cok yorucu ve cetrefilli. Insanlara fitil olmak gorundugu kadar kolay degil, yalnizlik bile bir triplerde bu aralar, "sana yemek pisirdim diyorum" "tuzu az olmus bunun" diyor, gel de cildirma, gel de cildir, sen gel bi hele sana ne diycem...

Hayat bu video kadar amacsiz bazen, bazen cok anlamli, genelde sagnak yagisli....




No comments:

Post a Comment