Sunday, May 5, 2013

Bu kizin reply tusunu asiri acimasizca ve hunharca ve defalarca oteledigi, ittirdigi, bastirdigi yuutup videolarindandir...


Belki de benim payima dusen, adima bicilmis olanlar belki benim beklediklerimden cok otededir, Rabbin beni cok iyi tanidigini biliyorum, ne istedigimi  en cok O bilir...Belki burun kivirmamam gerekiyordur, belki de buraya kadardir, ne bileyim belki bir imtihandir...Hayatimdan keskelerimi orakla temizleyip umitlerimin yesermesine izin veriyorum, irgatlik zor azizim tokezliyorum...Yoruluyorum, unutuyorum capalamayi hayat tarlami, bir bakiyorum keske otlar sarmis tohumsuz filizlenen umitlerimi, bir turlu buyuyememisler...Bu parcayi  piyanolayan cocugun bu yazdiklarimi anlama ihtimali kadar zayif bir ihtimal istediklerime kavusmam, bazen de an meselesi...Istediklerim oyle cok bilindik seyler degil ha, parayla satin alinacak seyler hic degil! Kendimle yaptigim yuvarlak masa toplantisinda hayatin bize ne kadar dusman oldugunu konustuk, ve bazi insanlarin da cok kotu olduklarini...Bu ara gundemimizde beni nasil yasayageldigim hayattan ve olumsuz dusuncelerimden kurtarabilriz? var...Sonra icimden bir seyirci sordu, "Ne istedinde olmadi?" "cok guzel soru" diye cevapladik, "bu senin odevin olsun o halde calis haftaya bize anlat!" Herkes bildigi isi yapsin, hayat zaten hep calismadigimiz yerden cikmiyor mu? 

Ne istedigini bilen insanlar bana bir power point sunumu yapsin, aciklasinlar, tam o "ben bunu istiyorum" asamasina nasil gelmisler, tamam mi? dagilabilirsiniz simdi!....

No comments:

Post a Comment