Friday, May 10, 2013

Ayranim Pek Eksi

Issiz bir caresizlik icinde, adima bicilmis bir hayat yasiyorum ya hani ben, ama fakat yo hayir ben aciyabileceginiz bir kedi yavrusu degilim henuz...Aklimi basima aldigimda hayat daha cekilmez geliyor, hadi bende soyle diyeyim diyorum "oyle olmasi gerekiyordu ve oyle de oldu" degistiremeyecegim bir gecmis kaygisinda gelecegime "senden bi nane olmaz" turkusu soyluyorum, sozleri soyle ben kendim yazdim, uykusuz tavanda hayatimi izledigim gecelerde...

"senden bir nane olmaz gulum,
senden bir nane olmaz..
Acilarin cok bayat
keskelerin sahane"

Ugrasma gulum ugrasma
elin yogurdu hep tatli gelecek sana
senden bir nane olmaz
ugrasma
ayranin eksi senin ugrasma"

Evet bu acikli turkude de anlatildigi gibi, pes ediyorum ben kendimi anlatmaya calismayacagim artik, madem hayat beni milyonlarca kez randevulasmamiza ragmen ekti, agac etti, benden bir nane olmaz...

Annem hastaligimin teshisini koydu, "Rab icin reddetmeyi ogrenemeyen evlat" sendromu...

Fikirlerimi en cok horlama sesi esliginde toparlayip yaziya dokebiliyorum, ben cok komik bi kizim, insanlar "ne neseli kiz" diye yureklerinde yeni bir ev bulana kadar kalabilecegim bir yer acarlar tanistiktan iki dakika sonra...Hep sozler veririm ama tutamam, cunku kimseye hayir diyemem, ama eger bir insana zararimin dokunacagini hissedersem kendimden cok kestirme bir sekilde nefret ettirebilirim, buna mecburumdur, ben iste o yesil cam filmlerinde kanser odugunu ogrenen kizin sevdigi adama "seni sevmiyorum defol" diyen kizin replikleriyle zehirlenmis bir bunyeyim, acizligimi su cumleden cikarin, on parmak klavye kullanamam ama kullaniyormus gibi yaparim, benim icin zeka ile on parmak klavyede yazi yazbilemek arasinda cok ama cok dogru bir oranti vardir, bu yazinin basligini koymadim, ne denebilir ki bu yaziya? Mal gibi oldu, dokundugum herseyi kendime benzetirim ben...Mal gibi yaparim,
 "Mal" kelimesi bunyesinde yetistirdiginiz dusuncelere selam ederim! O mal dusuncelerinizin kahramani hep benim hep ben! Bu yaziya da baslik buldum "Ayranim pek eksi" Bu arada bu ayran kullaniminin gundemle hicbir alakasi yok!

 Igrenclesmiyorum, bayagilasmiyorum, gundemi takip etmiyorum, yazdigimi silmiyorum bu krallikta yasak! Isine gelirse! Hadi kalabalik etmeyin simdi...

Kuru nane reyonumuzda indirim baslamistir!



Konuya uygun muzik, bu mesela bana final haftasini hatirlatiyor, ince sizilari var icimin kabarik bir ene!

No comments:

Post a Comment