Wednesday, May 15, 2013

Birsey yazacagim
kimse bilmeyecek, ve birsey daha
Uzattikca uzatacagim konuyu
Hicbirsey yapmak istemeyisimden tut
Insanlara hic guvenmeyisime kadar...

Ruhumdaki sakli bahcede
bir cicek yetistirmek istemiyorum mesela
devam etmek
bir sonraki satirda
ne soyleyecegimi bilmeden iste
oylesine..
ben senin bildigin insanlardan degilim
bilmediklerinden de
bilinmeyi hic beklemedim
bilindikce de eksilmedim....

konuyu uzattikca sen dinliyomus gibi yapacaksin
belki istahi kacacak soyleyeceklerimin
gozlerini cevirme ne olur
insan en cok anlatamadiginda anlasilmak istiyor
kem kum' "biraz yardim et, bi iki cumlenin ucundan tut" demek
"dilim koptu kaldiralim su ima ettiklerimi gonul raflarina
aralarina naftalinler serperek"
daha uzun bekleyecekler orada
yazdikca yazilacak belki sustukca susulacaklar...

uzattikca uzatacagim yoksa konuyu
gramafonlar bu kez benim icin soyleyecek...

gunahlarini unutmak icin sarhos olmaya benziyor benimkisi
hata ustune hata, tovbe ustune tovbe
anlatacaklarim bitmedi ama
en son sozu en once soylerim diye korkuyorum
o kolyeyi her yeniden taktigimda
yine yeni bir insan olacagim saniyorum
yalan soyleyebilen bir ayna bul
ve beni mutlu et
belki bende o zaman
ruhundaki sakli bahcesinde cicek yetistiren
biri olurum, incinmemis, naif...

hep anlasilmis biri, bilindikce eksilmis
bilinmek istemis...

No comments:

Post a Comment