Tuesday, April 27, 2010

hastayim...

evet..hastasin..bole artik nefes alamayacak hale geldin...hastasin sen evet...uzan soyle...
atesim cikardi ne guzel eskiden..annem asla atesin var demezdi taki ibre 40 dereceyi vurana kadar....

.atesim var mi bi bakarmisin anne..

-en ince deri dudaklarimizda oldugundan- annem anlimi oper

yok derdi...yok...atesin filan yok..ama icim yaniyo gozlerimden ates fiskiriyo sanki o nolcak?

valla bak benim alnim seninkinden daha sicak...biraz dinlen biseyin kalmaz...benim dakikada kac tilki gectigini aklimdan bi bilseydi..bana dinlen demezdi hic, eminim demezdi.

ne zordur dinlenmek o zaman...

ama bide atesim varsa..yaniyosun derdi annem yaniyosun...uff bu ne ates...

ay ne severim o iki cumleyi ufff yaniyosun bide bu ne ates?

bilmem ne ates anne?

sonra gece yalandan iki sayikla sabaha kadar annen basinda otursun..en sevdigim...

hep yurtta gicik oldugum bi iki kiz vardi ateslenince onlarin adini sayiklardim geceleyin... sayiklardim senaryolar uydururdumki annem beni yurda yollarken ici ciz etsin azicik yurda gelsin sorumlu hocayla konussun desinki ateslendigi gece gulsah diye sayikliyodu bu kiz ne yapiyo benim kizima desin!!!

gulsah...neler yapmadiki anne bana...

ben deli gibi korkardim ondan..senin pikeni yakicam derdi..ne fantaziymis onunkide..
bende saf saf sorardim ben icindeyken mi yakican?
pikeden ne hincim olcakki derdi o senin oldugu icin ona kizginim...sabah bi uyanirsin ortada ne pike var nede sende sac...
nie benden bu kadar nefret etmistiki?
ben hic ozel degildim ki..benim kiskanilacak neyim vardi?

niye ben izne ciktigimda benim yatagimda yatiyoduki sema?

en nefret ettigim sey...sema yatma bidaha..

bi kere daha yapti bunu bende aldim butun yorganini yastigini assagiya attim...merdivenlerin oraya..attim...

nie hic kizmadin sema bana ?

o kadar da laf hazirlamistim sana....

ozgul simdi sira sende

neden dustun o gun safta

sabah namazini kilarken dustun...

neden gulduk biz..uzuluyorum sende hic cevap vermedin...

melek neden bu kadar terbiyesizdi...

ben 10 yasinaydim..neden terniyesizdi bu kadar...emine neden melekle arkadas olmustuki...ben neden balkonda yattim o gece..

senin beynini patlaticam..neden dedi emine bana?

ben usuttum cigerlerimi balkonda yatirdiniz zorla...

simdi hala gecmedi o soguk alginligi..gecmezde..hala cigerlerimde soguk var..hala soguk...hala isvicreli terbiyesiz melegin parfum kokusu var burnumda..hala soguk aliyorum hala oksuruyorum..hala nereye gitsem kendimide goturuyorum..hala hala larim var..
oksuruyorum....


No comments:

Post a Comment