Sunday, April 4, 2010

para kitabi

biz dondurma almaya gittik. burda hic guzel yerler yok. alip cikiyosun oturup yiyemiyosun rifkiya ara verdim cunku ucuzluktan aldigim parfum hic iyi cikmadi...emege yazik olmus....dondurma aldik neyse burda saat 1o dan sonra bi cok insan gormek mumkun evsiz....kadin sosisli ekmek yiyodu sonra muslumanmisiniz diye sordu...evet dedik cok sevindik bidaa evet dedik....sonra soguktu ama cok soguktu..acidik kadina yazik dedik sosisli ekmek yiyo yazik dedik...ben acaba para mi versem dedim azicik yaklastim ellerine baktim yuzune yaslica cok uzuldum soguktu hic sevmem sogugu oda sevmez soguk sicakla guzeldir,birseye ihtiyacin oldugunda o guzele donusur....yaklastim bana muslumanligin digerlerinden farki ne dedi...iyice heyecanlandik...cok var dedik fark dedik birsuru... arabanin kapisini actik ama binmedik arabanin tam onundeydi kadin...ben bizim farkimiz ahirete inanmamiz dedim bugun sana karsi kibar olup olmadigimizi bile bize soracaklar dedim...soguktu cok soguk...oda umursamadi ben cok kuran gordum dedi hepsi farkli...peygamberlerde insan, icine katmamislarmidir biseyler kendi kendilerinden? cok heyecanlandim kalbimin sesini duyardi istese..ama soguktu...kuran cok buyuk dedi bir suru sayfa..bende dedimki butun kuranlar ayni hepsi hic bir fark yok... hepsi ayni seyi soyluyo "yaptiklarinizdan sorumlu olacaksiniz"nasil bu kadar eminsin dedi... ezberledim dedim...delisin dedi...soguktu...ben sadece bi kitaba inanirim dedi yaklas birasdaha gostereyim..hic korkmadim hic korkmadim sosisli ekmegini arabanin uzerine birakti biraz isirilmis bi su bile yok yaninda...bu herseyi yoneten bu dedi...yaklastim kitabin icinde ne olaki acaba?konunun islamdan uzaklasmamamsi icin ugrasiyorum bi yandan-hic birsey yapamadim!-etraf sicak konu bu kadar uzaklasmis olamaz-sevgili konu islam sen bunlari okurken ben coktan uzaklasmis olucam-kitabi getirdi fotograf albumu sevdiklerini goztericek heralda evet cunku inaniyomus kendinin torunlarinda devam ettiginde..ruhumu onlara vericem dedi..she said that....ben dedim hayir ruh dogmak icin olur ahirette ahirette olup burda dogduk burda olup orda dogariz dedim..soguktu..hic bakmadi yuzume...kitabi acti butun dunyadan paralar var icinde her ulkeden....turkiye haric...hic bir turkle kendi ulkesinin parasini isteyecek kadar muhabbet etmemis...pazartesi ve sali bu kosedeyim dedi gelin...hic sokaga davet edilmemistim...ama biz dinledik onu gozlerinin icine baktik biz usuduk o usudu o alisikti...el salladik oda geri el salladi bize...bu kitap dedi cok degerli bir kitap olucak...sekseninuztundeyim dedi..beni kimse takmaz..ama siz gorunce hatirlarsiniz bu kitabi.....umudu var hatirlanmaya...bizi unutulmak korkusu mahvetti..sonsuzlugu istemek de unutulmanin korkusundan...soguktu...o hep usuyomu????

No comments:

Post a Comment