Wednesday, April 14, 2010

hep sana bu mektup musveddeleri...II

ne yaptigini bilmedigimden sadece tahmin ederek baslamak istiyorum...gecen gun cocuklarin nasil karakter kazaniklari hakkinda dusunup isin icinden cikamadim...sonra eger cocugum olursa diye korkmaktan kendimi alamamakla korkmak arasindaki mucadeleyi seyredip benim cocugum olsa annesinin gereksiz beyni mucadeleleri icinde siyiracagi icin zaten basindan hayata bir sifir yenik baslayacagi fikri beni derinden etkiledi...evet bazi insanlarin cocugu olmamali...halil aganin kizi mesela...yazik degilmi ama dedim......simdi sen burda olsan bana bakardin ben susardim......okudugun bi kitapta soyle diyo derdin lafi azima teperdin...sana yaziyorum ki yine lafi azima tep diye...cocukken bana soru soruldugunda asla cevap vermezdim mesela saat kac falan derlerdi yada sunu gordun mu bu geldimi falan seklindeki gundelik seylere asla cevap vermezdim taki annem beni aydinlatincaya kadar...bigun yine annemi cildirtip baban cikarken ne dedi diye bi sorusuna gundelik bisi cevap vermemeliyim diye dusunup cevap vermedim annem niye konusmuyosun sen dikkatimi cekti ne sorarsak soralim cevap vermiyosun diye sorunca...5 yildir icimi kemiren bu sirri annemle paylastim utanmadan..mutfaktan maydonoz kokusu geliyodu...anne beynimin bitmesinden korkuyorum dedim..annem Allahim bu nasi bi cocuk boyle diye dusunmekten nasi yani sorusunu bile soramamisken ekledim...simdi 5 yasindayim eger her sorulana cevap verir harcarsam 20 li yaslarima hic beynim kalmaz ve okula gidemem.annem guldu biraz cok severim onun gulusunu gamzeli gulus beni deli eden gulus senin gulusun gamzesi olan iyi insanlarin gulusu... dediki annem eger kullanmazsan hep zinde tutmazsan beynini gelismez ilerde bigun hicbirseye cevap veremezsin...!!bu konusma hic tatmin edici gelmedi bana annem benim zaaflarimi bildiginden ekledi!!!! okula gidemezsin!!!!iste anahtar cumle buydu...muhtemelen bu hikayeyi sana milyon kere anlattim ama yine ve yeniden yazmak senin gamzeli gulusunu dusunmek iyi geliyo bana...okula gidemem anne...5 yasindaki bu cocugun kalbine okula gitme askini kim yerlestirmistir??? iste dusundum bende senin icine mukemmel insan olma hedefini kim koyduysa dedim...seni ailen nasi yetistirmisti seni? hep anlatirsin babani....babam soyle yapti babam boyle idi diye...nasilsa sen ben ne yazsam okuyacaksin...insanlara en iyi okurken anlatabilirsin derdini..ooo yine ayni konuya geldik dedigini hissediyorum..evet hala insanlarin dinleyemedikleri konusundayim..evet insanlar dinlemeyi bilmiyorlar yani hepimiz oyle..
insan bu ya hastaligin bi parcasi yada ilacin...ama en iyisi uzak durmak sessiz kalmak...cizip bir kelle onunla dertlesmek.yada sana yazmak..(ama seni kimse bilsin istemem)..dinlemeyi bilmez insan cunku istesede dinleyemez...sevdiginide dinleyemez, ozlediginide, kendinide...sadece kendinden bahsedildiginde dinler sadece iyi seyler soylendiginde...kotu seyler soylendiginde savunmaya gecer hafizayi yoklar cumleleri toparlar yani yine dinlemez..biliyosun katilmiyorum su dusunceyede hayir...muzik de dinleyemez aslinda insan sozlerinin guzelligine takilir baska seylere dalar gider...sozleri olmasada muzigin farketmez bu sefer de kendi kendine melodiye soz uydurmaya calisir..
iste sana bi koteysin benden yine ve yeniden...yazayimmi istermisin yenisini....senden hala haber yok....ama ben vazgecemiyorum gecemeyecegim sanirim...

No comments:

Post a Comment