Friday, April 9, 2010

ya uzagindaYim ya tuzaginda....

Kendi aski yasayamayinca baskasinida kiskanir insanoglu derki ask yoktur.bak lafa
bak kim dedi?.hadi ordan vardir vardir amma sizin yaylaya ugramaz pek o baska..simdi hep
birlikte tekrarliyoruz cocuklar evet" ask diye bisi vardir arkadaslar kabul etsekte etmesekte"
boyle bi sinif dolusu cocugun agzindan duymak yetmiyosa kendi icimizden tekrar edelim
buyurun ask ile birdahi "essheduu ella ilahe illallah...yapalim bisiler kabul edelim ask vardir hep olmustur olacaktirrr!!!!!(kotu haber "rumuz yalniz")...yanlis anlasilmistir ,hor gorulmustur,uzaga atilmistir,tuccara satilmistir,falakaya yatirilmistir ,bala batirilmistir,camdan bakilmistir felam filam...amma vardir hep ordadir hep biyerlerdedir...bir koylude dunyanin neresine giderse gitsin yagmurdan sonraki toprak kokusundadir, mecnunda cektirdigi disin agrisinda, annede cocugunun bakisinda, kisinda yazinda baharindadir iste...hakkinda konusulmasi en ayip konudur ask...aska sormuslar nerelisin diye cevap vermemis..demisler niye sustun?bisey soyle..ben hic konusmadimki diye isaret etmis..o yuzden aski susmak iyidir...yazmak bile cok ayiptir mesela..ask en agir hakaretlere ugradiginda bile susar ...tipki hz meryemin Isasini sustugu gibi... simdi biz yok desekte susar ona, var desekte...yerden yere vursakta..yuceltsekte..bide yuceltilmez ki ask sen onla yucelirsin... insan zalim varlik ben yucelttim der...bi anlasaydik cok guzel olcakti lakin bizi ask siyirdi gecti...biz derken insanligi...anlayanlara deli dedik, astik kestik,enel hakk!!!
aska susadim, ask susdu..ben sustum..meger nede kolaymis...

No comments:

Post a Comment