Wednesday, April 7, 2010

sen hala yatmadin mi????

kendim oluyorum gece ben o yuzdendir savasiyorum uykumla...ohh be kimse yok olmasinda zaten...gurultusu olmasin...halil aganin kizi olmasin...arada bir benim etrafimdada kiz olmasin..kiskancliklari sacma sapan muhabbetleri olmasin...degisik bakislari,salinislari,kivrik kirpikleri olmasin...dersleri odevleri kavgalari olmasin...makyaj esyalari yeni aldiklari kiyafetlerin etiketleri olmasin hepsi benim yatagima oturmasin konusmasin gulmesin...hem benle muhabbete gelip hem kendi reklamini yapmasin...sirf bende varim demek icin konusmak icin konusmasin...parmak arasi terlikleri,sac fircalari olmasin... yan taraftan daha guzel guldugunu bildigi icin gulerken o tarafa bakip gulmesin...yemesin benim odamda icmesin...erkek arkadaslari savaslari barislari nisanlilari olmasin...olan bana gelmesin...hic tanimadigim problemleri benle paylasmasin bana gunah cikarmasin beni gorunce mutlaka kuran ogrenmesi gerektigini hatirlamasin icini rahatlatmasin..benimle hep ayni fikirde olunca onu seviyorum sanmasin...ne yaparsa yapsin onu seviyorum sanmasin ...bana dogru yurumesin kapi ardindan gorunmesin...ayni konuyu degisik degisik anlatmasin yerine gore...baskalarinin fikirlerini kendi fikirleri sanmasin ayip ya!!!dolanmasin,boyanmasin,fircalanmasin,aglamasin hungur fosurt aglamasin..kendi basina niye aglayamaz kiz milleti...niye mendille burnunu siler....kafasi bir omza duser...iki susunca ici siser?derdini gucu yetse dunya bilsin ister?niye hic alttan almaz ?niye isine gelince nazik olur isine gelince illallah dedirtir?dedimya bi muddet olmasin ya halil aganin kizi olmasin benim burnumun dibinde kiz olmasin...uyusunlar buyusunler tipis tipis yurusunler benden uzaga cok uzaga...la ala kala la la u la ala lala lu laaaaaa!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment