Sunday, May 9, 2010

hep icimi attim...

dile gelmeyecek seyler biliriz biz...dile gelince "ben ole bise mi dedim"? diye seyler biliriz...dalga gecmek cok kotu biseydir...dalga espri yapamayan insanlarin, insanlarin elinde olmayan seylerle alay etmelerine ve bu alaya sadece kendilerinin gulmelerine verdikleri addir..
- "efendim yanlis anladiniz oyle demek istemedim" estagfirullahin bambaska bir turevidir....
-bi cocuk taniyoruzdur hep tukurugunu yere kadar uzatip geri ceken....
-hay Allah oda oylece gitti..cok alingan...deriz..kufur etmeyiz dayak atmayiz...
-kalbin kirilmasinin bi telafisi yoktur...hic bir doktor yoktur akan kani durduracak...
-bazan cok seyler ister basit olmak ister ama susarim....
-ne kadar guzel gozlerin var! tesekkur ederim...ne sacmadir...gozlerim benim bi basarim degildir...
-insanlarin benim yaptigim seyler icin dusuneceklerini onlardan once dusunmenin verdigi yorgunlugu atacak bir kahve yoktur...zihin yorgunlugu...hayir yoktur bu yorgunlugu alacak bisi...
-kor olur ve sahan gozlu olur..yasayan hicbirseye kiymet vermeyiz....

No comments:

Post a Comment