Saturday, October 20, 2012

Gururumu 90 dereceye attim cekti, uc yasinda cocuga bile olur simdi..annem o sicaklikta yikanmaz o dedi ama kullanma kilavuzu yoktu ki gururumun, tipki benimsi gibi!!!

Suan burasi cok kalabalik, baska baska insanlar baska baska seylerin tasasini cekerken konsantire olamiyorum, su eklenmesi gerekiyor, tek basina anlam etmiyorum, bir kullanma klavuzum da yok henuz....

sen bi hele bi selam etsen, iste ben belki fabrika ayarlarima geri donerim...

Tasasinda degilim yasamanin, ama olum icin biriktirdiklerim beni en sevdigime belki goturmez....

sen, tek merak ettigim su, su an ne dusunuyosun?

yalan soyledigimde yakalanirim korkusu yasiyormusum gibi sana ulasmaya calismak, ne derim ki ne kelimem var ne dilim...ama dinliyorum, bilirsin ben iyi dinlerim...

ne az tanidin beni ne cok bi zamanda belki ne az tanidin beni, cumlelerimin icinde aradin belki unlemlerimin ama ben hakiki beni hic cumle icinde kullanmam...

simdi susmak taaa otekilerden seyretmek gerek seni, ben sana oteki sen bana beriki kalmak gerek, ama ozluyorum iste, takiliyosun insanin aklina onu ne yapmali?

belki gayet farkindayim soylediklerimin ama gayet belki emin degilim, ne yaptigimin...

gururumu 90 dereceye attim cekti, uc yasinda cocuga bile olur simdi..annem o sicaklikta yikanmaz o dedi ama kullanma kilavuzu yoktu ki gururumun, tipki benimsi gibi!!!

ne ben soylemis olayim ne de sen dinlemis ol, ne dinle ne soyleyeyim, ne sen gel ben gideyim, ne sen git ben geleyim..otursun efendim herkesler oturdukleri yerde...oturmaya geldik buraya...ne kadar cok oturursak o kadar cok yesillenilir, yesil iyidir....

simdi ikindi bir vakitte yolumu kaybettigim zaman gordugum o ustune limon agaclarinin golgesi dusen minik ama guzel evlerin hevesini yasadigim kadar hevesindeyim...acaba o ev benim olsa da o kadar guzel olur mu? yoksa sadece benim olmayisinin guzelligi mi o guzellik? 

insan cevabini bildigi sorulari ne cokta seviyor sormayi, ha bide duymayi istedigi sey icin soru sormayi...ama ne sen sor ne ben soyleyeyim, ne sen dinle ne ben anlatayim..

orselenen tariflerimin suyu cikti, soguk tuketiniz....organiktir, tamamen dogal....

No comments:

Post a Comment