Monday, October 22, 2012

Dokuzuncu koy ve kovulmalar.. ama bi cakarsam sana burnun coker! Babam besyuz yasinda...

        Insanlar neden acimamisti, bi dusunsunlerdi mesela soyledikleri hicbirseyin kaybolmayacagini, birileri tarafindan hatirlanacagini bi dusunsunlerdi ama? ayipti, hainceydi...bi ah etsem karsiki dagdan duyulsundu, nedendi? (Sevgi neydi peki? sevdi emekti neyse...) butun bunlar ama neden di? yinede gozunun icine baka baka tukurulen sey ekmege surulup yenirmiydi tekrar?...iste ama bunlari soyleyince hep ben kotu oluyorum du...niye takiyorum du ki bu kadar? acik acik denmeliydi o zaman, son kovulma cok aci olmustu, yanlis olmustu, dikis tutturulabilinir sanilmisti.. iyi arkadas hatta dost falan diye bagira basilmisti....umudu olmayan insan ne yapsindi? yarimdi o yarimdi! kime siginsin di, nasil pacayi kurtarsindi?

ama sana bir cift lafim var ismini vermek istemeyen seyirci olarak kalasica... yani oyle kal zira adin bile rahatsiz ediyor artik!

sana bi cakarsam burnun coker! bu arada beni siz kovmadiniz efem ben istifa ettim!...


No comments:

Post a Comment