Tuesday, February 22, 2011

Mazlumlar kralligi...II

a- neye uzuldugumu bilmeden sacma bi sakinlikle yada tam olarak soyle yere tukurulmus bi sakiz gibi...
b- ne demek istediginiz anlamadim yalniz vakit ilerliyor...
a- iste bundan daha cok nefret ediyorum aslinda..acimasiz olmasindan beni cignemesinden insanlarin yani siz beni cok itiyosunuz sanki bazan soylemek istemedigim seyleri bile soyluyorum...
b-beni suclayin eger bu sizi rahatlatacaksa...lakin bunun sizin ile alakasi var ben herkese ayni sekilde davraniyorum...
a- ben mecbur degilim buna yani konusmaya anlatmaya? verdiginiz sacma sapan resimleri yorumlamaya...
b- bakin lutfen ben size yadimci olmak icin burdayim...yani eger birbirimizi daha iyi anlamaya calisirsak yani ...
a- bana delinin yada normal olmamanin tarifini yaparmisiniz?
b- bunun isimizi kolaylastiracagini sanmiyorum...
a- is dediginizin ben oldugumu bilmek ne kadar da hos..iste bu gercekten yardimci oldu...
b-hayir bakin lutfen isimiz derken sizi kasdetmedim..ikimizde ayni amac icin burdayiz lutfen...
c-doktor bey kiziniz hatta efendim acil oldugunu soyluyor...
a- suan degil isi var oyle soyle.. yok yok hastasi var de!baban deli doktoru de!
b-tamam sanirim daha sonra devam etsek daha iyi olacak..sizi iki gun sonra ayni saatte bekliyorum...

b-olay aynen boyle gelisti..benim hatirladigim bu kadar...yani ben iki gun sonrasina tekrar goruselim demistim ama bu kadar acil olabilecegini tahmin edemezdim elbette...

karar: mektupta merhum tarafindan iddia edildigi uzere doktor b'nin bu davada....

a-ben tc kimlik numarasindan daha fazlasiydim...bi evlat sayisindan , hastane masrafindan daha fazlasi...bir saatlik ucretten de daha fazlasi...bunu hepiniz anlaycaksiniz!!!

No comments:

Post a Comment