Friday, February 25, 2011

Zumrutune yandigim!!!

bana sorarsan eger ben alistim...ben alistim hainlige alistim cahillige..bilgelik susmaktir demislerdi onlarda konustular alistim beni hic anlatmayan tariflere kafa sallamaya...alistim dedimya kudurmak ne kelime?

ne gaflettir halbuki yalnizim diyememek "yalniz aksamlarda gunesi beklerken" demek...aksamlar yalniz degil sen yalnizsin ama bunu bile kendine itiraf edemez insanoglu ayranim eksi diyemez, demez...demesin de zaten derse nasil kafiyeli olur insan ile isyan?

ben alistim yalnizligin ilik hissine...ben gercekten hic yalniz kalmadim...en yalnizlar kafirlerdi cunki...bir ben olamadim en ben olanlar cahillerdi cunki...ben hep arada kaldim..aldandim...inanmayi becerenler aldanmaz! ben dedimya ilik..ne sicak ne soguk!

ben alistim baskalarina..gulmeye gulumsemeye alismaya alistim dedim ya iste...aklina gelebilecek her kelege, zamansiz otmenin sonuclarina hatta otmenin sonuclarina, ayranimin hic eksi olmamamsinin verdigi zavalliliga, dedim ya alistim diye...

kendime alisamam alisamadim kac yil oldu alisamadim..yaptiklarima yapacaklarima bunlarin geri donusumlerine -bana ait olmasina birseylerin ben bile emanetken-,ocaga, caya, atese, gunese alistim..ama gel gor ki kendime asla...

seni sende beklemekte beklemem! bekleyemem artik bekleyemem..bu tren hic gelmeyecek mi? bu sabah hic olmayacak mi?bekleyemem..ciglik ciglik olali hic boyle susulmadi..dedim ya ne beklersin ne istersin bilmem?...ama ben bekleyemem bu haykiris beklemeye alismanin korkusundandir eger seni beklemeye alisirsam kork! seni bana ekleyemem billahi ekleyemem!...

Zumrut bakisli kadin
hic mi hatan olmadi senin?
zumrut bakisli kadin
hic mi icin yanmadi?
hayat sana gulmedi
kimse deger vermedi
agladigin olmadi mi hic?
zumrut zumrut bakarken
gunah sehre dogarken
hic mi gozun kaymadi senin?
yapma icim almiyor
beklemeye gelmiyor
hic mi cilen dolmadi senin?
atesine yandigim zumrutune kandigim
sen hic mi asik olmadin?

No comments:

Post a Comment