Sunday, February 20, 2011

Mazlumlar Kralligi I

y- "Ben sana kanser olsaydin da bakardim" birakmazdim...sadece bilmeni istedim ama sana soyleyemedim...
x- bunu neyi degistirir? yani bana bakman neyi? bende sen bana soyleseydin buyuk ihtimalle bunu soyleyecektim...
y- ben duygularimdan hic ama hic emin degilim x acaba beni yalniz biraktigin icin mi yoksa yalniz kaldigim icin mi uzgunum ben?
x-ben senin sorularina cavap degilim hic olmadim olmam da! ha bu arada kimse ama kimse de olmayacak...
x-bide eklemeliyim ki, yani bilmen iyi olur unutma..kimseye anlam yukleme bence hic bir anlam...insanlar senin istedigin gibi degiller...benim arkamdan atip durma daha kac resimde cerceveleyeceksin beni?
y-pislik...bravo!...iste boyle...ben bu kelimeden her lisanda cok aliniyorum ama sana sozlukte bile artik bunun yaninda senin adin yaziliyormus gibi bir his var icimde..sana daha ne diyicem biliyomusun? hic onemli degil...inan...simdi sen benim bu konusmalarimi kendin icin saniyosun ama buyuk yanilgi..bu arada bu agizlar sende hic sik durmuyor...

islerim neden hep ters gitmek zorunda...insanlara neden hayir diyemiyorum...kendi iyilikleri icin olan bir seyde bile insanlari zorlayamiyorum...sunu farkediyorum ki ben aslinda sandigim kadar zeki degilim ama bunlari buyuk bir guclukle yazdigimi da eklemeden edemeyecegim..

y- tekrar mi edeyim? kahve icmene asik oldum...yani hosta sayilirsin biraz zorlayinca...gulmemende hos ama...sirtinca hafif...bilgilisinde...bilgili..bilgi!!!
neden kendine bu kadar asiksin x? yani hepinizmi boylesiniz? kendiniz hakkinda konusulmasini ovguler duymayi bu kadar mi cok seviyosunuz? oysa ki ben sevilmeyi sevmenin kadina ait bir duygu oldugunu dusunuyordum?
x- ben evet senin beni sevmeni yani nasil demeliyim kimse senin gibi bakmiyodu ama seni daha iyi tanidiktan sonra uyusmadigimizi yani tamam acik olucam biraz soguksun...yani kacan kovalanir olayina cok kaptirmissin...bide bazen hic komik degilsin...bide ama zaten artik bunlari konusmayalim dimi?
y- hayir devam et...senin yaninda ziril ziril agladigimda boyle dusunmeye basladin dimi? nolur eger oyleyse bunu bilmek hakkim..zaten artik "nasil kurtabiliriz" kavgalarindan cok uzaklardayiz!
x-ben soyleyecegim sen yazacaksin oyle mi? oooo buyuk basari! sen tahmin et..et ve beni sasirt! hani bi defasinda....
y-lutfen sus...

No comments:

Post a Comment