Sunday, March 24, 2013

Kimsem var, herkesim yok iste oyle bir hikaye...Gorgo sen varsin ya...

Ne farkettim biliyor musun? Hayat akip gidiyor, gidecek...peki ben ne olacagim? Baskalarinin dertleriyle ne zamana kadar dertlenecegim? benim galiba kimsem var ama herkesim yok... oyle bir hikaye iste, oyle yarim, oyle uzak...biliyorum bana musallat olmana ceyrek var Gorgo, bu neyin kargasasi o halde?

Ve yollar sana cikar birgun, ne telasi kalir ne samatasi icimdekilerin
Gozlerini degil ama bakislarini yakalarim, bana kalirsin birgun, degil mi kalirsin gitme bile demeden?

Kagittan yaptigin geminle benim firtinamdan sag cikamazsin Gorgo, guldurme beni... Gemilerini yak ta gel! Merhamet benim gobek adim bilmiyor musun?

Gulusun ne guzel senin, gamzeli gulusun, annemin gulusu, tum guzel insanlarin gulusu... Firtinalar sana kopmasin o halde, bir gulde bayram gelsin, yalniz bir gul, yalniz..dogru bana....

Dilinin donmedigi seyleri cizersin elbet....ben konusmadiginda da duyarim seni...

Kelimelerini sehadete sakla, Allah israf edenleri sevmez!









No comments:

Post a Comment