Friday, March 8, 2013

Cok ilginc, Cok enteresan!

Benimle ugrasan biri yada birileri var...?! Bu gercekten cok ilginc, blogum haric herseyi kapatiyorlar, dagitiyorlar yagmaliyorlar... Halbuki hicbir hesabimin sifresi "acil susam acil" degil...! Heyecan yok genclik, cok dahiyane ve esprili gelsede hic bu soylemi hic sifre olarak kullanmadim, hos baska bir sifre de ise yaramadi ya neyse...bunu yapabilecek butun muzir arkadaslarima yeminler tevbeler ve neler neler ettirdim ama kimse kabullenmiyor yahu? Ust uste geliyor herseyler, insan urkuyor, suphe duyuyor, "what's going on man? diyor icinden....! Annecigimin bana hediye ettigi kenari kirmizi oyali tulbendimi cekmeceden biri alip ortmus?! bide utanma ve cekinme yasamaksizin cope atmis!!! hemde benim odamin copune, hemde burusturup? Ayip ve yazik diye kavramlar vardi guzeldi onlar bak...Evimde kalan herkese sordum, firtinalar koptuk, bir kasik sularda da bogulduk ama yok kimse kabullenmiyorduk ruz hayir! zaten benim arkadaslarim cici yapmazlar oyle esrar tuten ayipim ve yazikimsi seyler...Simdi bilgi dahilinde in cin de olamaz soyle capli sekilde bi dusunsek?  Soyle ki bu tarz seyleri yapabilmek icin dile dokulmeyen izne ve muhabbetlere ihtiyac var!yok mu?! Allah karistirmasin orasi ayri mesele!!!..Hadi diyelim tulbendimi cinler kullandi cope atti...Yahu bunlar teknolojiden bu kadar anliyorlar mi? Eger bunu yapan bir insan evladiysa?! peki sorarim, neden ben? neden benle ugrasiyor sun!lar!mis? ben pes ederim hic ilgilenmem! yani hesap yagmalamaya hic gerek yok! ya hesabini kapatirmisin sinirimi bozuyosun demek yeterdi be ya! Sosyal aglar, orumcek aglari, gesi baglari terkederim ben tozum kalmaz!... Su koseye kivrilir yatarim ben demek o kadar rahatsiz ettiysem (kafasi cok karismis gulen yuz)?

Ugrasmayin efendim benle, hani pamuk yuzlu 80 yasinda teyzeler vardir ya kapinin onune sut birakirlar sokak kedileri icin..bildiniz mi? hah ben iste tam onlar gibiyim, etliye sutluye inliye cinliye karismam...ne istersiniz ki benden? Ne yerde ne de gokte var hissem! o besledigim kediler tirmalasin sizi, affiniza siginiyorum!

soyleyeceklerim bu kadar, cekilin de bi hayati goreyim!...

sagolun varolun efendim...konusmak guzel bak, rica etmek...

selametler insallah!

No comments:

Post a Comment