Sunday, March 31, 2013

Dinliyorum bazan, kelimesiz tinilara anlamlar topluyorum, bazan, adini koyamadigim acilarimdan....


Bazen gokyuzu uzerime dusuyor
Anlatacak kelime ariyorum da sanki ustume kapiyi kapiyorlar
Benim kelimelerim, hain kelimelerim,  benim icimde yetisen kelimeler!

Bazan gitmek istiyorum da ayaklarim yere mihlaniyor!
Bazan kalmak istiyorum da sanki ruzgar beni ote savuruyor, bazan oluyo bazan…
Hep yazmak istiyorum,  hep yazmak..

Bazani yok yazmanin ama dedim ya bazan sacimi supurge ettigim kelimeler gozumun icine baka baka terkediyor...
Yakalayabildiklerimi uc uca ekliyorum, bu sefer de beyaz kagidi gorunce kalemimin istahi kaciyor
Bazan oluyor bunlar hep bazan
Okudugum kelimeler etrafa dagiliyor

Toplamaya gucum yok,
Icimde yaslanmis bir kose var!
Tutupta cikaramadigim, cikaripta atamadigim...

Bazan, insanlari kendimden sogutmam gerekiyor
Bazan, kendimi de onlardan…
Hep degil dedim ya bazan….
Bazan olmasi gerektigi gibi oluyor, bazanda gerektigi gibi kaliyor
Bazan, bazan…

Bazisini bazisina bagliyorum bazan, agliyorum sonra...
ben de agliyorum bazan, gozyasim icime dokuluyor,


Dinliyorum bazan, kelimesiz tinilara anlamlar topluyorum, bazan, adini koyamadigim acilarimdan....

No comments:

Post a Comment