Monday, May 7, 2012

Imkansizligin anlamina...

imkansizin adini kim koymustur Gorgo? Kelimenin kokune mi inelim?...bolelim mi yoksa kelimenin hic bir sucu yok mu? imkan ne demek peki? imkan mumkunden mi turemis, sen bilirsin anlat dinleyeyim...yoruldum cok, usandim, talih mi bu, yasamak mi? bir cuval soz, agit nerede... ruzgarin goturdugu hicbiryerde, senin olmadigin heryerdeyim...kalbim benim neden agriyor Gorgo? sen bunu okurken ben uzaklarda olmayacagim ama bunu bil..Sen bana uzaklari anlattigindan beri yalniziz...iyidir yalnizlik degil mi Gorgo? Limon agaci yetistirdigimiz evin bahcesinde ustu kapali hasretten konusacagiz, soz ver bana yollari anlatacaksin..Imkana ve imkansizliga gidenleri...okudugin her kitabin satirina benim de gozlerim degecek..soz ver, aglayacaksin anlatacaksin... saklamadan, ozgurce...parolayi biliyormusun Gorgo? Ogreneceksin...Yalniz bir sorunun cevabi cildirtiyor, peki ne zaman geleceksin? Ha elinde bir cicekle, gelecekle, vaadlerle geleceksen, gelme!...gulmeye geleceksen, guldurmeye!,  gelme, yalnizligimi alacaksan elimden gelme...acilari paylasacagiz Gorgo, soz ver gozumden anlayacaksin hayati... oyunlarla yildirma beni, ihtiraslari rafa kaldir, biz entrikayi hic bilmeyelim...bir limon agaci dik limonumuz hic eksik olmasin ikindi vakti icecegimiz cayimizdan, bahari getir desem ona gucun yetmez...butun eksikligini kabul et geleceksen...hepsi bu ricalarimin...listeyi buzdolabina as, ayakkabilarini evin onunde cikart, kapiyi icerden kapat...ayakkabilarini cikart bana geldiginde Gorgo, muhakkak ki sen mukaddes dag, Tuva'dasin...

No comments:

Post a Comment