Wednesday, May 2, 2012

Gorgo neye neden nicin ve ne kadar ihtiyacim oldugunu bende bilmiyorum...kendimi anlatmak zaman alacak, istemiyorum...ayip mi oldu, uzdum mu, kirildin mi, senden cevap almak hep zor mu olacak... beni bana birak ben icabina bakicam diye oyaladim seni bu zamana kadar ama borcum borc odeyecegim..bedeli artik ben olmamak olsa bile...beni ozleyenleri ozleyeyim, beni sevenleri seveyim, herkes gibi normal davanayim ha? senin olmami istedigin kisiye donusmeden pes etmeyeceksin, peki ya sonra ne olacak? Gorgo, sen baskalarinin bagciklarini bagla, onlarla dindir merhametini, ben hayati bos sohbetlerde kaybedeyim, hergune yeni sozlerle uyanayim...sende emin ol benimle olmak mi ben olmak mi istiyorsun...Emiliyede soyle ben de olum icin duramam o benim icin dursun....

No comments:

Post a Comment