Monday, April 28, 2014

ben de bilemiyorum size ne iyi gelirki acaba?

Alisveris posetinde saadetini tasiyan yenilikci bir kizin cantasinda just in case (her ihtimale karsi) tasidigi bir dudak nemlendiricisinden daha onemliyim ben... Bana cocuklar anne demez, hic bir cocuk anne demiyor bana, biliyorlar agladiklarinda biberonlarini ben doldurmuyorum, biliyorlar uzerinde ayiciklar olan ici temiz kiyafet dolu, cocuk mamasi kokan biraz da kusmuk kocaman bez bir canta tasimiyorum... Ben onlarin bildigi alisageldigi herhangi bir anne olamazdim da zaten... Kendimi fevkalade avuturum parmaklarinizi yersiniz...
Begenilmemis bi kismi isirilmis cope atilmaya kiyilamamis bir cikolata parcasi gibi,  yasli bir kadinin tuylenmis, cengelli ignesiyle ustunde ic cebinde just in case bulundurdugu  nuskali yelegindeki tarif edilemeyen fakat burun oksamayan kokusu gibi, daha birsuru sey gibi, ama hep istenmemek ve yitmekle alakali...

No comments:

Post a Comment