Friday, April 11, 2014

Bugun Kiyafetim Yuzunden Horlandigim Bir Gun...

bugun kendimi kacirip ellerimi baglayip hatta agzima bir bant gecirip kutuphanenin zengin sidigi kokan tuvaletinin aynasina hapsettim..."Lutfen ellerimi cozer misin bileklerim aciyor" dedim ama dinlemedim...cozmedim bileklerimi acmadim agzimi bekledim..aynada oylece kendimi seyrettim, "bi bakar misiniz" diye sordum, "ne var ne bakiyosun ulan" dedim..."Ulan kac yil oldu hala ayni tantana" dedim, bazi gunler kendimi hayatinda hicbirsey basaramamis, kahvede gun olduren kari dirdirindan bikmis bi adam gibi hissediyorum, iste bugun o gun, bileklerini bagladigim, agzina bi sussun diye koli bandi gecirdigim kisi su bildiginiz Zeynep, iyi bi kizdir, esneme payi hesap ederek yaratmis Rabbi hunharca duygularini somurebilir hikayelerini calabilir, azarlayabilir ve iyiligini kendi iyiliginizmis gibi suistimal edebilirsiniz...Tuvalet aynasinda hapsettigim hoduk Rifki...Rifki kari dirdirindan bikmis usanmis bi adam, Rifki 18 yildir kadin kelimesine bile tahammul edemiyor, aksama kadar cay icip sigara tutturmek istiyor Rifki, hic birsey basaramamis hayatinda tam sukredecek bir balgam musallat oluyor dokemiyor dudagindan bir "cok sukur halimize"...Rifki'yi simdi yerle bir ettim ama Rifki benzin alirken son model jipinin siyah camlarinin ardinda eli ile canli canli narkozsuz hap imalati yapan daha sumugun burnuna ulasmasini beklemeden direk olusum asamasindayken beyninden koparan ticaret erbabi orta yasin ustunde eve ekmek goturen fakat karakterinin sifirin altinda seyrettigi adam gorunumlu sumuk birikintisinden cok daha iyi bir adamdir...Bi kere Rifki insanlari parasina gore horlamaz dinler, mesela kim cay ismarlasa dersin ki Harvard mezunu bir terapist adeta dinler yorum yapar, "herseyi cogk kafaniza takiyonuz" der. Siyasetten mi konusulacak dersin Political Science da doktora yapmis bir cumle ile ozetler "cogk karistiriyolar ortaligi" gibi genel bir cumle kullanir sen al parcala birazini simdi ye birazini cayla ekmeksiz gotur...Rifki oldum ellerimi bagladim kendimi bir Cuma aksami bos kutuphane ayasina hapsettim ve izledim...Bugun beni kiyafetim yuzunden horladilar uzuldum, Zeynep boyle seyleri kafaya takiyor iste, sonra tokatladim Zeyneb'i Rifki olarak "Cogk gafana takiyon herseyi dedim, herkesi cogk gafana tagkiyon, derdin ne senin sukrunu hic bilmiyon giz derken bir oksuruk tuttu, hevesim kacti cozdum ellerimi, enseme dostane iki tane vurdum...Bazen cok ustume geliyo hayat be Rifki...dersin herseyin yuku benim omuzumda...Dirdirin da hic cekilmiyor be Zeynep, giy bi cicekli fistan karis arasina kizlarin belki ayirt edilmezsin, belki icinde bir Rifki bir Zeynep bir Elif oldugunu ucunun de kuyruklarinin birbirlerine degmeden dolastigi bi hayal dunyan oldugunu anlamazlar..Elif kim mi? halim yok anlatmaya belki baska zaman...selametler, saygilar...

No comments:

Post a Comment