Friday, July 19, 2013

Sen de gidersen anne, kim yakacak dunyanin isiklarini ben korkunca?

Ebeveynlerin cocuklarini esit sevdiklerine hic inanmamisimdir...

ebeveynler kardesler arasinda "idare" edilebilecek kimse ona yuklenirler diger kardeslerinin yukunu falan ona yuklerler aaa ama hayir bak esit severler, yok canimesit ne demek butun cocuklarini cok ama cok severler  hic benimki de laf...

Ben esit sevdiklerine inanmiyorum mu demisim hayir ya dilim surcmus olacak, pek esit severler, canim ebeveynler...

Dun aksam bendeniz tamamen yalniz kaldi, unuturum dedigim seyler, yeni bir kivilcimla kundaklama yok etti butun iyi hatiralari, yangin elektrikten cikti iceride iki yasinda bi cocuk kaldi kurtaramadilar oldu...her yeni olayla gecmis hafiza cam gibi oluyo ee batiyo tabi elbette acitiyo...

Neyse ya kimsemiz yok degil ya, yildizlar var, yokuslar, ikindi vakitleri ve goz yasimizin saklandigi sokak lambalari...

Eger bir gun benim de cocuklarim olursa ben diyecegim hangisini hangisinden hangi nedenle cok seviyorum...

Gec kalinmis hersey icin gec kalinmistir cunku adaletse adalet sevkatse sevkat!!!!!

No comments:

Post a Comment