Sunday, November 3, 2013

We won't run cause we can fight! Korkaksan yuzune kadin corabi gecir adamim!

sana bisi soyleyeyim mi, olmuyor canim olmuyor, canimin icerisi cancagazim...sana dinlemeyi sevdigim sarkilari birakayim...
ay ciceklerinin cigdem cigdem mobilya dagittiklari, yeni ayin hic eskimedigi, herkesin herseyi bilmedigi, guzel bir kucuk bir ufacik kasabada, hadi madem hayal kuruyoruz, denizin karsisindaki bir bankta... hay dillerine oleyim... evet evet ikindi vaktinde pismanliklarimin fotograf albumune kahkahalarlar atarak baktigim bir cildiris sahnesinde adim seslerinle sizofren teshisi konmus bir sarilikla bir beyazlikla yanaklarimda nakislanmis bir kirmizilikla simsiyah gozlerimde kendi yansimani arayacaksin...bigun...sen de bigun... kimse yok mu? gibi bakma iceride bilmiyorsun sanki, Allahin ceza diye kesdigi fatura misin bana adamim, catim, patim, cildiriyorum, kendi kendimi tedavi de edemem edebilir miyim? fis kesiyomuyum, kredi karti geciyo mu acaba kime odeme yapiyorum? simdilik krala ciplak diyen cocuk ile birlikte ayni kogusta tuglalara budalaca isim takmakla mesguluz...mesgul olacagiz..bi de ben biktim be insanlardan he, biktim...bu bikis seninle basladi dillerine oldugum...

+Sonra bi baktim kral bi iclikle duruyor, ulan dedim ciplak bu adam elbise melbise yok, dupeduz ciplak iste!
-Ah dillerine oleyim...

No comments:

Post a Comment