Saturday, February 2, 2013

bu nasil yalan be boyle?

Insanin insani suclamasinin ve sonrada hicbirsey olmamis gibi devam edebilmesinin  adi ask koleligidir...savassanda yigitler gibi, bir kere bulastin mi gonul isine yok caresi, ya galip olup yalnizlar ulkesinde tek kisilik nefis bir tatile, yada maglup olup ,esir olup herseye ragmen tukurdugunu sunnetlemeye, "tabaginda birsey kalmasin arkandan aglar" dusturu ile "olanlari unutarak" aynen devam etmeye boylede upuzun bir cumle kurmaya mecburlaniyorsun... bide tabi cok gururlu oluyor bu tipler felaket cok sahane bir gurur, demlenip sek icilecek cinsten...ha evet mecburlanmak yeni bir kelime, yanlis duymadin..sey turkce ben bilmemek bilsede sizin dilden anlamamak aslinda benim hic ana dili olmamak, siz nasil demek beni rahat birakin, servisi yaptiktan sonra cekilebilmek siz...herkesten nefret ediyorum desem yalan olur ama cok az kaldi mutlak cogunluga ulasicam....!

beni sabah uyandirmayin, icimdeki guzel insana da sakin seslenmeyin, bu canavari gorurse urker uyku mahsunu iken...

dagilin, dagilin bi nefes alsin! 

hakkaten dagilin ya gozum degmesin!

No comments:

Post a Comment