Thursday, February 28, 2013

Aramizda bir bag var Gorgo, elimde degil herseyde seni heryerde seni aramamak!

bir bag var aramizda, seni beklemiyorum ama bekliyorum, tanimiyor ama ozluyorum, bilmiyorum ama biliyorum...varligindan eminim hic olmadigim kadar gelecegimden...delirdim mi? hayir! yalnizca ilahi adalet guvendigim!...

sana gelecek kelebekler uc vakte kadar
sana cikacak yollar
belki benim dilim donmez senin okumaktan bikmadigin insanlar kadar
sahi okur musun?sever misin okumayi? elbette okursun!

bana gulmek ancak senin sozunle yakisacak
saklanacak, saklayacak, ama aldanmayacagim
biz acilarin ev sahibi de oluruz belki muhabbetimize olacagimiz kadar
ne anka kusu, ne sakli bir elmas,
var misin? dediginde olacak
kibrit copunden bir evimiz, kagittan bir gemi...
elbette cay, tuten bir ocak!

istedigim yerlere istemezsen gitmem ben
yetmis olacak canimiza hasretlik degil mi?
yetmemis olacagi kadar birlikteligin
ama Gorgo ama sakin deme dus olacak bu hayat gibi
belki fisilda sonsuz olacak, yalniz fisilda...

gorundugunde, hic gorunmedigin gunlere
ici bos laflar edecegim
simdiden bil istedim
Gorgo, ahlak cok guzel sey degil mi?

biliyorum elbette seviyorsun
biliyorsun elbette sevecegim!

sen belki sesine katmayacaksin sevgini
ben belki yuregini okuyabilecegim,
seveceksin Gorgo,
Seveceksin degil mi?

No comments:

Post a Comment