Sunday, February 24, 2013

Bu ara, tam bu ara, bir boslugun icinde oldugumun hikayesini anlatacagim

Dort taraftan kusatilmis, belki sebeplerin icine hapsedilmis, kulagi tikali, gonlu bulanik, sesi kisik,,, bir aslinda yalnizlik degil ama gurultunun icindeymisim ben, yaptigi herseyden pisman belki yapmadiklarindan da...aslinda geriye dondugunde pismanligin adini koyacagi pek de birseyi bulunmayan...insanlar oclerini gani gani aldigindan bu garipten, kimsede hakkinin kaldigini da pek dusunmuyor... bazisinin ruh haletinin yaninda kral gibi saglam, bazan da mutluluk, rol calma gibi olaylara maruz kaldigindan, bunu yapan etrafindaki insanlarin hal ve hareketlerine bir dayak atma, tokatlama, bayiltma gibi yontemleri de icinde barindiran bir "yola getirme" paketi uzerinde sinsi ve hisli ve dahi hayali calismalari var...bazisinin icini okudugumdan iyi davraniyorum, bazisinada sinir sistemim kaya olup uzerine dusuveriyor gibi ogutlenme yapiyor, hani demir oksitlenir ya, bazan kafam paslanmis saniyorum meger dusunceler pek bir bayat...ne luzumsuz ne sebepsiz ve dahi ahlaksiz insan kayniyor ya bu memleket... kendi kralligim olmasa ben halkin icinde yasayamazmisim demekki...iyi ki kendi kralagim var, az insan var ama kalitelisi ile muhattab oldugumdan kalite anlaminda tastamam.

Bazisina kelimelerim ucmus demekki benim.... Bu yine resimsiz bir kulliyat, suret aramayin!

haydi bakalim...

selametle!

Adi hic Elif olamayan kiz...!

No comments:

Post a Comment