Monday, November 12, 2012

Susmak bu kadar serefli olmasaydi....

hangi kelimenin ucundan tutsam elimde kaliyor
cebren ve hileyle topluyorum hayallerimi
hangi yana baksam boguyor zaman
bir mezarlik ki, oluleri birbirini hatirlamiyor

sana ragmen sana dair tuttugum kelimeler var
susmak bu kadar serefli olmasaydi
belki dokulurlerdi dudaklarimdan sebnem sebnem
heceledigim kiyametler

susmak bu kadar serefli olmasaydi
sonbahari ellerimle bogar cigligini sana duyururdum
olmasaydi bu kadar magrur eger

Konusmak cok garip, soylemek karar vermek
istemek de cok garip
sirtina binmis yuk gibi, icimden atip kurtulayim desen
saatler ok olup saplaniyorlar
geri donusu yok, kopekler uludu kapimda bir kere

canim da yanmiyor degil, gercege toz kondurmazken
ne yalanlar agladim dogru onunde nobet tuttu
ne icinmis ki peki?

simdi sana acilir yollar belki, ya da acilmaz
ne bilmiyorum ne denmeli
susmak bu kadar serefli olmasaydi
gozyasimla anlatirdim belki....

No comments:

Post a Comment