Friday, November 9, 2012

seviyorsun dogrusu...

biri bana kendini tarif et dedi,
soylediklerim hakaret anlasildi,
ama dogruydu soylediklerim
ben ellerine dogdum gunahkarlarin,
ilk aglamam cigerimin yanmasindan degildi

yokuslari, yokuslara inat dimdik duran evleri,
gunesin istirahate cekildigi ikindi vakitlerini
ayin refagatcilik etmesini geceye, sevdim...

sevmek, ayipti
ayip gunahtan beterdir
kulaktan dolma inanmaklarda...

sana ogretmediler mi?
nasil kelepce takilir goze?
bakmazsan gormezsin
ama yalan! gosteriliyor onune cikiyor ayiplar
sevecek oluyorsun, seviyorsun dogrusu...

sevmek ayip, dinle,
dudagi ucuklamis vaadleri var insanlarin
icten pazarliklar degil ama sevmek ayip

ayip kimsenin gormedigi yerin padisahi
sevmekte dizginleyemedigimiz kuheylan!

simdi ben ayipin hapislisi...
sen gururun iblisi...
gunah bize gunah

bide soruyorsun ayrilik neden?
sevmek ayip, herkesin yalnizligi kendine..

ayip gunahtan beterdir
ama ben sevdim, ayipsa ayip
ikindi vaktlerini
yokuslari, evleri...








No comments:

Post a Comment