Saturday, November 3, 2012

Beni bi cumle icinde kullansaydin belki daha iyi anlam ederdim!

sen gariptin, yanlis geldin, yanlis kapi caldin, aslinda oyle olmamisti oyle olmamaliydi...senin boyle olman en sevdigim sarkiyi tersinden soylemem gibi, senin boyle olman kabus gibi, yanlis yanlis olali boyle yanlis olmamisti gibi...

cok garip oldu, boyle olmamaliydi...tecrube koyarlar adini simdi bunun, salaklik aptallik ve baska baska asagilayici ne varsa aslinda! tecrube yerine onlar kullanilmali...senin gozun deger mi benim dokundugum bu satirlara bilmem bilemem...ama bu bende son vukuu bulusu olayin haberin ola! birdaha da anmam...(yalani en guzel yapan yemin kismi, hatta su "bir daha mi asla" kismi...daha iyi anlamak icin ornek, misal eger yalan kek ise ustune yemin etmek kremasi gibi falan!)

beni bi cumle icinde kullansaydin belki daha iyi anlam ederdim! anlamadan hatta dinlemeden, dahasi bi sormadan...bakma hep senden bahsettigime artik bende diyorum ya bu senin tukenmen demek aslinda bende!

ben simdi Gorgo nun bana yedi dunya adedince acilmis kollarina birakirim yine kendimi, sarkilari mars eder patikalarda kendi kendime dertlenirim...

dislerimiz degil ama guluslerimiz cok benzerdi belki! belki ayni seye cok gulerdik, ne iyi olurdu!

Gorgo, gercegi senle kiyasladigimda basima gelenleri gordun, beni belki bana birakmasan cok iyi olur...iyi uykular dilegi gercek olsun, artik kabus gormeyeyim uyumadan!

misil misil...

No comments:

Post a Comment