Tuesday, January 21, 2014

Bazi Agrilarin Insani Adam Edebilme Becerisinin Uzerine

Bazen baya anlamsiz geliyor ya, oyle anlamsiz, anlamadiginiz yer oldugunda sorun diyorlar, anlamadiysam neresini sorayim kadar kendinden emin, ve agrilarin beni daha iyi bir insan yapabilecegine bagladigim umut kadar saglam, bu cumleyi nereye baglamam gerektigini hic bilmedigim kadar basina buyruk, buyrun bana mi seslendiniz sorusu kadar formalite, bilmedigim kelimeleri kullandigimda pir pir heyecan yapmak kadar falan ve fulan, failatun failatun mefailun...

"Butun kemiklerim agriyor cumlesindeki mel'un ozneyi bulunuz"

 Romatizma!

Bir bilmecem var tifillar, haydin sor sor, yagmurda karda belirir acaba nedir nedir?
Sebepsiz agri deyince akla tamam simdi buldum hemen onun adi gelir Roma Roma Tizma (koro)...

Ben Roma'da kaybolayim diyorum, Roma gelip tiz tiz olumsuz bir ekin gune isiyacak gecesinde benim omuzlarimda yurekleniyor...Madem geldin Romatizma, hosgeldin, yerles bakalim hincini alabilecek misin benden? Bir Roma bir Tizma'ya bre Tizma gel beraber su zeynebi telef edelim demis...Demek ki usuyorum, demek ki sirtimdaki bu yokusla daha cetin bir yokus devirmek aptallikti...Belki yorulur belki giderim lakin Euphoria degilim artik..

Euphoria Roma'da kayboladi, Roma'yi omuzlarina aldi, baska bir Ulke'de kaybolacak, Ya Dublin Ya Portland sec bi yer!

Senle organik insan kani servis eden bir vampir cafe isletmek istedim tam da simdi...Kavonozlarda sakladigim iyi insanlari buzluktan cikarayim da cozulsunler, hemen ise koyulalim...


No comments:

Post a Comment