Saturday, September 21, 2013

Yas var burda Mourning Mourning anlayacagin, hadi uzaklasin gidin, herkes kendi bayramini kendi icinde kutlasin, buralarda bayram olmayacak bir zaman

basima gelmez dedigim seyler basima geldi...cok sevilesi uyutmamis annem beni, cirkin uyumusum, cicekli elbiseler giydirmemis, babam pabuclarimi denetlemis tozu var mi izin vermedigi yerlerin, ben kendi kendime bir kuyu insa etmisim icimde, beklemisim, kalin kirmizi perdelerin arkasinda cok beklemisim...o kadar cok gunessiz kalmisim ki simdi gunes gormus bir basagi severken bile incindi ellerim...dusun o basak haliyle incinmeden olgunlasmis, ben birak gunesi gormeyi, gunes gormus bir basagi bile sevemedim incinmeden... perde arkasinda yillarca beklemis icinde kocaman bir kuyu olan ve tek sermayesi kimsenin ugramadigi koca bir krallik olan bu gonullu tantanayi zaten kim napsindi ki? Ne olsundu, ne olsundu?

Simdi burda gurultu etmeyin, gidin bayraminizi eglencenizi otede yapin, ben yas tutuyorum sabirla, yapay gonul golunden aksama yemelik yas tutuyorum, oltamda canimi yakan kelimeler...yanina bol limonlu salata yapariz olur biter...

ben incinmek bilmezdim Arif ne oldu bana boyle? kac aksam devirecegim bu delilikle...




No comments:

Post a Comment