Sunday, January 20, 2013

Ben kayboldugumu farketsem elbet bir bilene sorarim...ama iyiyim boyle bakin isinize siz...

Her sehir ayni bana, her gun, her sokak basi... her insan sesi, her renk hatta, hayir beyim renk koru degilim ama insan koru oldum belki de kadin koru... hepsi cok ayni degil mi sizce de? artik o kadinciklarin kucuk oyunlarindan, elbiselerinden, parfumlerinden, gelislerinden, gidislerinden selam verislerinden, alisverislerinden, oksuruslerinden, tuksirislarindan, goz kirpislarindan, simarislarindan, oturuslarindan kalkislarindan, haykirislarindan, ve hatta hapsirislarindan, nasil desem biktim yoruldum ve usandim... canim sen hala buralarda misin? bak soruya bak...nerelerde olayim isterdin? canim, sen sole misin? canim sen bole misin? nese...insan denen varligi sizden aldigim referansla yorumlayinca hep canilesir buluyorum kendimi...hayir kayboldugumu bilsem cok yerinde olacak...ama ben kaybolsam bir bacim bana gelir der, canim su taraftan!!!! biktim dedik ya.. ote gidin...valla cok ote...biktim sehir adi degil, ruj yada parfum markasi hic degil, indirim de yokmus bugun hicbir maaza da....bu sordugunuz elbiseyide cehennemin dibinden aldim.... ote gidin ne demek?, bunalttiniz demek, emir kipi olarak soyle kullanayim cumle icinde, def olun! saz olun! soz olun! uzak diyarlarin bir dili olun kimse konusmasin kimse anlamasin!..... beni kurtlar buyutseydi de ben yine sizle bas edemezdim...cidden.... ote gidin az hava alsin, acilin ben doktorum, bunaltmayin! biri dese boyle kurtarsa beni ne ala olur ama...hemde ne ala....

No comments:

Post a Comment